Tuesday, Sep. 12, 2013

Hello hello! Idag blev jag väldigt förvånad när jag fick höra att det imorgon redan är helg!! Det känns ju som helgen nyss var här?! Eller så kanske det bara är min tidsuppfattning som inte är på topp, haha. Fast det kan ju iof bero på att jag har varit hemma och sjuk, men men. Imorgon är det i alla fall fredag vilket känns otroligt skönt! Dagens planer är att bara ta det lugnt efter skolan och på kvällen bege mig mot Emmy för lite tacos-mys, trevligt blir nog det! :) Igår kväll visade föresten min mamma vilket hotell hon har bokat åt oss i London, det var jättemysigt och även centralt så det var ju bra! Vi åker den 2a oktober och stannar där för en weekend. Ska bli väldigt kul att åka iväg med min kära mor och bara koppla av, shoppa och ha det allmänt trevligt. Detta behöver jag! Har så mycket som jag vill köpa haha, får se om man ens får med sig så mycket hem i resväskan.. Men men, det återstår att se! Nu ska jag sätta mig framför min andra dator, dvs skoldatorn och skriva två olika dokument, en av dem är ett informationstal och den andra en annan slags info, fast lite mer åt miljöhållet, haha! Vi hörs imorgon, goodbye. =)





















Lite bilder från senast jag var i London med familjen. Haha, blondiie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0