Making my days

T.I. – Wonderful Life - feat. Akon

A$AP Rocky featuring Drake, 2 Chainz & Kendrick Lamar – F**kin' Problems

Fabolous – So NY

General Knas – Good For The World

The Game – All That (Lady)

The Game – Can't Get Right

Rick Ross – Birthday

Aidonia – Baby - Radio


You gotta be able to smile through all this bullshit - It's just a reminder


Ångrar såå grovt att jag klippte lugg.. Hade fan den längsta luggen man kunde ha innan och sen helt plötsligt så fick jag för mig att bara klipppa av den sådär när jag väl hade sparat ut den i flera år... Vem är sååå dum?!

A$AP Rocky bääästa


I knew she was a gold digger

Hellooo bloggen! Idag har jag bara varit i skolan och sedan hos en vän. Ska alldeles strax äta någonting och sedan börja röra mig hemåt! Imorgon är det tisdag, efter det onsdag och sedan torsdag då den efterlängtade julavslutningen är!! Ska bli så skönt med lov alltså, helt sinnes.. Då ska jag fira in lovet med favoriterna! Först med god mat och senare på kvällen med lite fiesta ;)  blir nog bra! Nu måste jag röra mig ha det bra för det ska jag haaaaaa




Taggar till helgen ♫♪


Goodnight

Hejsan svejsan. Ska alldeles strax sova men tänkte bara uppdatera lite om helgen och denna dag först! I fredags var det lite smått partaj och likaså i lördags. Men det tråkiga med mig var/är att jag drog hem båda dagarna redan vid 12 tiden pga trötthet o hunger... Haha riktig standard! Men men lika trevligt hade väl jag för det. :) I söndags tog jag det bara lugnt o tog en vända på stan och begav mig sedan till farmor och farfar för lite kvällsmat och ännu mer gott såsom det brukar lyda varenda söndag... Jugge traditioner haha! Idag har jag varit i skolan, på stan med två vänner och sedan ätit en god middag med min älskade mamma! En helt perfekt dag om ni frågar mig. Godnatt :)

 


Snöstorm

Dagens väder har varit helt kaos.. Har nog aldrig varit så frusen som just idag och då hade jag ändå lager på lager utav kläder och väldigt varma vinterskor. Inte nog med att det var svinkallt så blåste det även en heeel del. Hoppas på lite varmare tider snart ja! Men men. Spenderade ca 1 ½ timma i skolan och fick tillbaka min bedömning av en redovisning jag gjorde för någon månad sen. Fick B på den så det var väl bra :) fick även tillbaka min bokreflektion på svenskan som jag satte C på. Eftersom svenska är rätt svårt på gymnasiet så är väl VG vad jag får nöja mig med.. Aja det är ju bättre än IG iaf hehe..! :) Efter den "långa" skoldagen så traskade jag och Emma hem till mig och åt lite och blev sedan ivägskjutsade till Tuna Park där jag skulle hämta ut en kofta/kavaj som jag ska bära på nyårsafton. Skulle vilja visa er den men jag orkar aldrig lägga upp bilder på allt jag köper.. Kom hem för ca 1 timma sedan och ska strax bege mig mot gymmet med ingen mindre än min madre! Tränade i förrgår och kände för ett till pass idag, från och med nu tar jag träningen på allvar och ska träna ca 3 gånger i veckan. Behöver få både bra kondition och muskler så det är ju lika bra när jag ändå ska ner 10 kg (vilket kommer ta ca ett halvår men men). Nu ska jag röra mig så vi hörs! Bye

December

Eftersom det är första advent idag så tänkte jag bara berätta att jag har världens sötaste mamma. Hon överraskade mig och min syster med varsin julkalender från The Body Shop! Men eftersom min lillebror och tvillingbror fick varsin chokladkalender så köpte hon även fina adventspresenter åt de så att det skulle bli "rättvist". Ett tv-spel åt Martin och en Ralph Lauren parfym åt Lucas. Haha, ååh älskade snällaste mor som alltid ska ge <3

Tired

Tjenare! Har nog haft den bästa helgen på väldigt länge faktiskt! :) i fredags eftermiddag så var det bröllop o senare på kvällen blev det o fira så mycket det bara gick med champagne osv. Igår var jag och Emma hos en killkompis med lite folk och spenderade kvällen där. Var riktigt skönt och trevligt att bada jaccuzzin i den här vinterkylan med varsinn kall öl i handen! Tog en taxi hem runt 2 tiden o var hemma strax därefter. Åt lite och somnade sedan skönt! Idag var jag och mamma nere på stan/julmarknaden! Fick med mig lite smått o gott hem och även en subway macka som fick bli min brunch idag. Gött! Ikväll har jag bara pluggat matte så mycket som det bara gått. Har nämligen prov imorgonbitti vilket jag väldigt gärna vill klara... Men men får väl helt enkelt se hur det går. Nu ska jag lägga mig i ett varmt o skönt bad och efter det sova! See ya




Önskar er all lycka i livet tillsammans



Under hela det fina bröllopet så log jag. Har nästan aldrig känt en sånn glädje för någon annan som just då! Vart tårögd. Världens finaste ni :)

RSS 2.0