Looking at life, like how did I get it wrong?

Godnatt

Kvällen i bildäär


The good life haha


Standard

Söndag idag då, har bara tagit det lugnt som vanligt! Lunchade på stan o nu är jag hos Nichono med Wendy. Vi har gjort milkshake osv o sitter just nu i soffan o chillar till lite musik! Ska strax möta upp några så hör av mig sen

 

 


Godnatt

Kom precis hem. Är för död för att ens orka skriva någonting nu, hör av mig imorgon ist. Kramis


Emmso


Älskade Kroatien


One year ago @ Zadar

Wonder why they call u bitch

Har precis färgat klart ögonbrynen o fransarna, blev rätt bra faktiskt! Sitter även o funderar på om jag ska vara hemma ikväll eller inte medans jag lyssnar på lite skön musik. För nån timme sedan så träffade jag Emma o Hampus ett litet tag, kändes så jävla bra att de var bakis o inte jag, haha! Köpte en take away chailatte o bara tog det lugnt. Jaa, det är väl i stort sätt hur dagen har sett ut. Bara det kunde sluta regna någon gång..

Saturday

Ligger för tillfället i min säng iklädd mjukiskläder o har precis duschat! Hoppas verkligen mitt hår blir ljusare snart... I don't like this dark color. Igårkväll skulle jag iväg på fest men bangade ur i sista minut o drog till donken istället med min kära syster. Sedan hem o somnade nästan direkt! Så ikväll hoppas jag på mer festligheter. Men jaaa, får se hur det blir. Vi hörs!




Hit o dit

Måste sticka nu så hör av mig sen. Har förresten färgat håret mörkt igen, haha mer om det sen. Ciao
 


.


Legendo

Stress

Tja, befinner mig just nu i Emmas rum o väntar på att hon ska bli klar. Vi ska nämligen iväg strax, fast får se om jag pallar annars så beger jag mig hemåt o ba chillaaar istället! Låter faktiskt som en väldigt skön idé, haha. Tidigare idag var vi på studiebesök på Parken Zoo vilket var helt ok. Vi fick ju träffa alla de söta djuren så vad gjorde det? Blev helt förälskad i en liten bebislama, lilla sötisen! Efter besöket gick jag o köpte mig ett par nya höstskor, behövdes. Conversen var ju rätt slitna haha. Jaja ska som sagt strax bege oss o senare ikväll ska jag ha mig ett litet mini-spa har jag bestämt mig för! Vi hörs när vi höörs


Boooobooo♥

Tuesday

Ligger just nu i min säng o lyssnar på skön musik o tar det lugnt bara. Idag har jag inte gjort något speciellt alls förutom o typ fixa mitt löshår.. Men hur kul är det haha? Imorgon är det redan torsdag vilket känns jävligt bra, snart helg ju! Aja, måste plugga nu så vi hööörs


Nu är det bara färgen som fattas!


MYS

Tog mig nyss ett varmt bad o ska snart sätta igång med plugget. Sedan väntar en god vitlöksbaguette med kyckling o curryröra på mig nere vid matbordet! Livet är allt bra ibland alltså❤



♫♪♫♪♫♪

 



Hår, hår, hår...

Eftersom jag aldrig riktigt kan bestämma mig vilken hårfärg jag ska ha så har jag nu bokat tid på fredag för o färga det en (troligtvis) sista gång. Men jag har ju mina funderingar.. Antingen ska jag ha min naturliga hårfärg, eller chokladbrunt. Svårt det där! Men det lutar nästan mer åt det mörka, trivs ju bäst i det. Men men får helt enkelt se. Haha, kom på att jag bara iår har haft svart hår, brunt, rött, ljusbrunt och blont.. Helt sinnes hur jobbigt ett hår kan vara!




Monday

Ligger just nu i min säng o har precis sett klart på X-factor, väldigt mysigt må jag säga. Tidigare idag var jag ju som sagt i skolan och sedan hos min kusin där vi tog en fika samtidigt som vi kollade igenom gamla foton osv. Sedan dess har jag inte gjort så mycket faktiskt, skulle egentligen ut på en powerwalk men kylan fick mig o skita i det idag. Ska dra mig mot gymmet imorgon istället! Så vi hörs nog efter det. För nu ska jag ner o ta mig ett varmt bad, kan behövas en årstid som just denna.


Bild på mig o sis från Italien i somras, ta mig tillbaka till värme nu tack!


School

Sitter för tillfället i skolan o har svenskalektion, alltid lika trevligt! Hade nyss 2 timmars håltimme så vi gick iväg några stycken o åt lunch på Your Choice, gott var det! Måste runda av nu så jag inte missar för mycket av lektionen. Ciao


New blog

Tänkte som sagt börja blogga igen. O eftersom min förra blogg (som fortfarande finns kvar) har så pass gamla inlägg så känns det bäst att helt enkelt börja om på nytt! Wish me luck


RSS 2.0