I mitt påskägg 😍


Yesterday


Nails done


Godnatt


Detta behövdes


Första för i år #slagstaglass


Drömmer mig bort


Godnatt

Osminkad o trött haha


MUSIC

Million Stylez – Everyday

Ky-Mani Marley – New Heights

Damian Marley – Pimpa's Paradise

Näääk – Vi Är Kvar Här - Remix

Stor – Stolthet

Heart


Bästa livet

Eftersom vi hade komp-ledigt idag så passade jag, Emma och Emmy på att hitta på en massa skoj både igår kväll och idag, Sanna var även med igår. På kvällen så åt vi en god middag och hade det trevligt, sedan så satte vi oss framför tvn och åt en massa gott. Senare på kvällen drog vi till ett par kompisar och spenderade resten av kvällen där. När vi kom hem så somnade jag nästan direkt, inte så konstigt med tanke på hur extremt trött jag var! Imorse när vi vaknade så orkade ingen av oss göra frukost så vi beställde hem onlinepizza, äckligt tjocka. Efter några timmar i sängen så begav vi oss mot badhuset för att sedan gå upp till relaxavdelningen vilket var sjukt skönt och mysigt. Efter det träffade vi ett par vänner och nu ligger jag här, helt utmattad i min nybäddade säng. Åt även maxhamburgare på vägen hem, ja ni märker ju vad jag har ätit de två senaste dagarna haha..! Men men vad ska man göra. Nu ska jag invänta morgondagen då det äntligen är fredag, skönt med helg! 😁👌
  

Svar

Får man inte vara en hemlig beundrare? (:

Svar: Nej!! Jag vill ju veta.. Jag vet dock att du bor i Eskilstuna men det är ju inte precis till någon hjälp =(

Ego


Helt kär i hans röst - Miquel


Anonym?!

Du som kommenterar min blogg anonymt rätt ofta, vem är du?! Har varit jättenyfiken på att få veta det i flera månader nu. Så du som brukar kommentera, skriv till mig på antingen facebook eller sms (076-9359282) så är du jättesnäll!!! :)

Lördags


Studiebesök @ Arlanda


Jobbar @ Lokomotivet


WOMEN IN RED

Är för tillfället på mässa, jobbar ikväll. Skriver mer sen när jag är hemma istället så vi hörs!


Nya bildbloggen...


Pics


Goodah

     

@ TV:n


Yesterday


Söndag - konfirmation

Rubriken: Idag så har jag och min familj spenderat i stort hela dagen på min kusins konfirmation. Trevligt var det! Det serverades god och fräsch mat och sedan en massa smarriga efterrätter.. Kom hem strax vid 5 och har bara tagit det lugnt sedan dess. Imorgon är det redan måndag igen men för en gångs skull så har jag något att se fram emot, jag börjar dagen 12.15! Mycket skönt :) 

 

 

 

 


Back from Stockholm


RSS 2.0