Latest


(Hon brukar inte ha strumpor i ballerinaskor så att ni vet, tror hon vill att jag skriver det haha)

 



Weightloss

"Köpte gymkort nu i veckan o tänker denna gång träna till fullo! Tränade i onsdags, torsdags och ska iväg senare vid elva ikväll och träna, skönt att inte behöva anpassa sig för när gymmet stänger och öppnar.. Detta har ju öppet dygnet runt! Så nu jävlar, denna gång finns det inga ursäkter. Jag SKA gå ner minst 5 kg innan sommaren :) spikat o klart."

Texten över är ett inlägg ifrån denna blogg som jag skrev i Januari i år när jag precis hade köpt mitt gymkort. Att jag minst skulle gå ner 5 kg var allt jag önskade då och nu står jag här 9,3 kg lättare. Har inte tränat på mer än en månad och inte ätit speciellt nyttigt men jag har hållt mig på samma vikt. Kan inte riktigt fatta att jag klarade det, har gått ner en hel del faktiskt. Jag såg det inte då men om jag tittar tillbaka på bilder nu så var jag ju ganska stor! :O Nu är jag mer normal. Jag har verkligen inte nått mitt mål ännu då jag måste komma igång med träningen igen och även med kosten. Har 5 kg kvar och sen är jag så nöjd som jag bara kan bli! Men det får ta den tid det tar, ingen stress här inte. :)


Today's


Craving nr.1

 

 Bilder lånade från www.google.com

Home sweet home

Hemma igen efter 1 vecka uppåt i landet, närmare bestämt i Ramsjö där jag hälsade på mina saknade vänner! Hade det mycket trevligt men nu efter en vecka är det faktiskt skönt att vara hemma med familjen igen 😊

 

Saknat min älsklingsmisse 😻

 

 


Summertimes


Friend ❤


RSS 2.0