Hotellfrukost made by HT12


Kvällssyssla


50-årsfesten

 
 
Detta är bara några utav alla bilder från 50-årsfesten som min mamma och faster hade tillsammans i lördags. Såfort jag har fått in alla bilder ifrån min systemkamera så lägger jag även upp dem. Vi alla hade iallafall en jättetrevlig kväll och det hela var väldigt kul vilket var toppen! 😃👍

Beautiful nightview 👌🌛⭐


Vi kör hårt på gymmet!!!


Skämt åsido... Haha! 😜😝

Mina nya iPhoneikoner 😍


Gymmat, check! 😃


I want summer

Längtar ihjäl mig till sommaren och dess resor... 2 månader kvar!!


EG0

 


Igår kväll & idag

Kvällsmys igår med mamma och brunch idag med familjen! Kvalitetstid ❤


I've learned that life gets better

Hej på er. Har inte skrivit på ett tag nu och har även haft ett lösenordsskydd här på min blogg. Allt detta berodde på lite jobbiga saker i mitt privatliv som jag verkligen inte kommer att ta upp här, mer än så skriver jag inte. Idag är det fredag och den spenderar jag hemma med min familj och myser. Hade tänkt att göra en nyttig pizza som jag såg på en fitnessblogg och sedan till efterrätt en nyttig variant på strawberry cheesecake glass. Får väl hoppas på att jag kommer lyckas med allt detta och sedan får en mysig kväll! :) Avslutningsvis vill jag bara skriva lycka till till min kära vän Emmy som söker till Idol imorgon, önskar dig all lycka!!!!


Music

Tyga – Diss Song

OneRepublic – If I Lose Myself - Alesso vs OneRepublic

Kat Dahlia – Gangsta

Frank Ocean – Novacane - Explicit Version

Tyga – Drive Fast, Live Young

Kid Cudi – Immortal - Edited Version

Kato – I'm In Love



RSS 2.0