In tha classroom

Hello på er. Sitter just nu i klassrummet o iväntar logi lektionen. Lyssnar på feet musik o tar några fjuttiga bloss från min elcigg från Odd Wolf. Känns så bra att jag klarat snart 3 veckor som rökfri! :) För er som inte vet så innehåller elcigg inga dåliga ämnen såsom tobak o nikotin. Det är endast vattenånga med smak. Jag har valt smakerna tobak o virginia hähä




Myyys

Har städat, tvättat mina kläder och lagat en god middag ikväll. Innan dess så var jag först i badhuset med skolan och sedan handlade jag lite senare med mamsen! Nu ska jag sova så vi höörs puss o kram 😊


Gifts from N.Y ❤


Mysis

Idag är det lördag och jag har äntligen sovit ut! Ingen mer praktik med andra ord. Var kul sålänge det varade men nu är jag taggad för skola igen efter 2 veckor i både Kungsör och Sundbyholm. Igår kväll var det endast mys o chill som gällde! Åt god mat som pappa lagade ihop, gick iväg o köpte godis och gott o somnade sedan framför tvn. Riktigt fredags-mys :) idag ska jag och några tjejer iväg till Sthlm för lite partaj! Blir kul å träffa lite famous people om man säger så hähä... Men nu ska jag ta mig ett varmt bad (som jag förövrigt gjorde 2 gånger igår kväll..) o sedan börja fixa mig för en liten runda på stan och även lite lunch. Peace ✌







I dont care, i f*cking love it

Dani M – Meningslöst

Dani M – Motstånd

Yahadanai – Rise

Södrasidan – Alla

Popcaan – Clean

Konshens – Represent

T.I. – Love This Life

Tidig julbordskryssning

Hej på er! Har inte skrivit på hela helgen men kan iaf säga att det ändå inte har behövts. Har umgåtts med vänner osv bara. Skulle egentligen till Sthlm igår som det var bestämt men så blev det icke, blir nästa lördag istället! Idag (söndag) har jag för första gången varit på julbordskryssning med min familj! Var någonting helt nytt och väldigt mysigt. Inte som vanliga trash-kryssningar haha... Det tog ungefär hela dagen men det var det värt! God mat var det också. Kändes dock lite konstigt med ett så tidigt julbord men men :) imorgon är det ännu en veckas praktik som gäller igen. Wish me luck!


Ny vecka

Hello hello. Har inte skrivit på ett tag men har verkligen inte orkat hähä.. I helgen var jag på fredagen i Strängnäs o drack med lite vänner och i lördags var det en riktig rehab-dag, haha nejmen bastade, gjorde mig fräsch o åt en massa gott på kvällen. I söndags var det farsdag och jag, min lillebror och mina föräldrar var i Stockholm för å fira lite :) mysigt! Idag är det måndag och idag började jag även min praktik på Kungsörstorp hotell & konferens. Blev ett byte från City Hotell som jag skrev om tidigare. Men jag är så nöjd så! Hoppas på två bra och lärorika veckor. Nu börjar klockan närma sig 22.00 o jag ska strax sova, är väldigt trött då jag börjar mina dagar 08.30 o slutar 16.15.. Tur att jag jobbar kväll 2 dagar iaf!


.
Haha mitt godizzz som jag käkar nu från i lördags, tänka sig vad jag sparat!


Italia june 2012

 

 
 



Helgen som varit

Godmorgon! Har inte skrivit någonting sen innan vi åkte iväg på kryssningen så tänkte väl göra det nu hehe. Själva kryssningen i sig var väl inge vidare, eller ja det var väl helt ok. Kul att få fira Emma på hennes födelsedag iaf :) på fredagen tog jag det bara lugnt och igår (lördag) så vaknade jag tidigt o åt en god lunch med mami & lillebror. Senare på kvällen fixade jag och Emma oss inför ett Halloween/släktparty! Var trevligt. Efter det begav vi oss lite här o var o själva kvällen avslutades på McDonalds o sen kom vi hem till mig redan vid halv elva å somnade strax därefter. Idag är det söndag och jag har lite små-ångest.. Hela lovet har bara flugit förbi!! Men som tur är så är vi lediga imorgon o har sedan bara 4 skoldagar o sedan 2 veckor efter det så har vi praktik! Ska bli riktigt kul faktiskt! Har fått en praktikplats på City Hotel här uppe vid tågstationen i Eskilstuna för er som vet, haha. Jaja. Idag hade jag bara tänkt ta det lugnt och se fram emot det första Gossip Girl avsnittet på säsong 6 ikväll!!! Love it


 

♫♪

Eric Turner – Dancing In My Head (Tom Hangs Remix) [Eric Turner vs. Avicii]

Yesterday

Igår var en väldigt lång dag. Vaknade runt 11 o redan vid 12 var jag påväg mot A. Väl där så chillade vi bara framför tvn med varsin riktig godbit. Haha! Senare mötte jag upp Emma o vi drog o fikade med hennes pappa i stan. Efter det begav vi oss mot thälla för lite saker vi behövde fixa. Efter det satt det fint med en feeet kebabpizza kan jag säga! Drog mig hemåt o fixade lite skit hit o dit. O sov sedan världens bästa natt, aldrig sovit så skönt.. Haha känns som att jag fortfarande sover fan! Men men. Runt 3 tiden idag blir jag upphämtad o sedan förd till Stockholms hamn. Hoppas på en rolig kväll/natt!


Våran gofika igåår


GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN MY LOVER


Idag är det din dag o det firas med kryssning o partaj för fulla muggar! Ska se till så att du får en födelsedag du aldrig glömmer, min absolut bästa vän ♥

RSS 2.0