Monday

Ligger just nu i min säng o har precis sett klart på X-factor, väldigt mysigt må jag säga. Tidigare idag var jag ju som sagt i skolan och sedan hos min kusin där vi tog en fika samtidigt som vi kollade igenom gamla foton osv. Sedan dess har jag inte gjort så mycket faktiskt, skulle egentligen ut på en powerwalk men kylan fick mig o skita i det idag. Ska dra mig mot gymmet imorgon istället! Så vi hörs nog efter det. För nu ska jag ner o ta mig ett varmt bad, kan behövas en årstid som just denna.


Bild på mig o sis från Italien i somras, ta mig tillbaka till värme nu tack!


Kommentarer
Postat av: Mamma

<3 <3 Finaste tjejerna i hela världen <3 <3

Svar: Världens vackraste mamma! <3 <3
elvirafirst.webblogg.se

2012-09-25 @ 11:29:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0