Thursday

Hello. Idag har varit en regnig och väldigt lugn dag. Dagen började med att jag vaknade 5 minuter innan min första lektion och fick då stressa väldigt mycket för att hinna, konstigt nog så hann jag i tid tack vare att jag bor så nära och att min cykel var så nära till hands, haha! Efter skolan så köpte jag med mig lite godis hem och satte mig sedan direkt in i en massa plugg. Jag hann göra klart ett tal och en Power Point presentation på bara någon timma, antar att godiset var till stor hjälp hehe. 🍫🍬🍭👍 

Imorgon är det redan fredag vilket ska bli väldigt skönt! Ska beställa hem lite grejer direkt efter skolan och sedan bara mysa. Blir nog en plugghelg också skulle jag tro! See you

Autumn🍃🍂🍁







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0