Rainy day

God kväll! Just nu ligger jag nerbäddad i sängen och ser på när min lillebror spelar tv-spel vilket är väldigt underhållande, haha! Idag har jag bara varit i skolan, hämtat ut min dator och hängt här hemma. Har även fått en hel del plugg gjort så det är skönt! Imorgon börjar jag klockan 13.00 då vi ska på en mycket intressant föreläsning i aulan som de två svenska journalisterna som satt fängslade i Etiopien i hela 14 månader ska hålla för oss elever. Som sagt så ska föreläsningen bli väldigt intressant och så är det ju även jättehäftigt att dessa män kommer till vår skola och berättar om denna självupplevda omtalade och hemska historia!

Så ja, vi hörs förmodligen imorgon. Antingen efter mitt träningspass eller efter föreläsningen. See ya!

Dessa kakor bakade min lillebror Martin på hans hemkunskapslektion idag i skolan, jättegoda!! 👏👌🍪❤️










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0