Home again

Rubriken - nu är jag hemma igen! Eller ja.. Jag kom hem i fredags natt så jag har ju redan varit hemma ett tag. Jag hade i alla fall en jättetrevlig Londonresa med min kära mor. Vi åt god mat, shoppade och hade det allmänt mysigt! ♥ I lördags träffade jag min vän Emmy och vi strosade runt på stan och beslöt oss även för att få lite färg, men dessvärre inte i solen, utan i solariet. Lika bra fungerade det även fast jag inte alls föredrar det. Nu när vi solade så är det den tredje gången jag solar solarium iår, duktig man är, haha! Apropå att vara duktig så vill jag även passa på o berätta att jag äntligen slutat röka!! Såg Londonresan som ett bra tillfälle till att sluta och efter många år så är det nu gjort. Jag känner mig mycket friskare redan nu vilket alltså bevisar hur dåligt rökning faktiskt är! (Om någon inte redan visste det alltså, haha..) Men men, nog om det. Idag har varit en lugn och skön dag. Jag har bara varit i skolan och hemma framför tvn och ska strax somna in med Veronica Maggios nya album i mina öron. Ett plus i kanten är även att regnet duggar mot fönsterrutan precis som jag älskar, höjden av mysighet!. God natt ∞


Saknar redan detta, London 🇬🇧❤️



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0