25-årsfirande

Hello hello! Jag har inte skrivit på ett par dagar men det beror på att jag har varit väldigt sjuk. Jag har t.o.m varit sängliggandes hemma från skolan pga sjukdom, så illa har det varit hehe.. 😣👎 Men nu mår jag mycket bättre och är förmodligen helt frisk till helgen, skönt!

Ikväll har jag varit hos min moster för att fira min kusin Sebastian på hans 25-årsdag! Det bjöds på både drinkar, tacos och tårta samt bakelser så nu är jag väääldigt mätt, haha! Det var iallafall jättetrevligt så mättnadskänslan nu spelar ingen roll alls. 😉 Imorgon är det torsdag och då ska jag ta mig till skolan för att skriva ett prov och senare på dagen bara ta det lugnt. Vi hörs då, goodnight! 😴






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0