Hunger

Hej på er :) idag är det måndag och jag känner redan att jag inte kommer orka med denna skolvecka.. Bra Elvira, bra. (Talar med mig själv ohja) haha! Imorse började jag 8.30 med matte och vid 10 hade vi våran feta håltimme ända fram tills lunch. På håltimmen så traskade vi iväg mot gymmet och körde någon timma där, när vi var klara där begav vi oss vidare mot stan (behövde en ny foundation) och efter det mot skolan igen. Slutade vid halv fyra och gick hem direkt efter det. Har bara legat i sängen enda sedan jag kom hem och är fortfarande lika slut.. Kan ju iof bero på att jag faktiskt är sjuk men men.. Ska strax sätta igång med en hel hög utav plugg och efter det äta/dricka (?) en soppa. Om jag somnar inatt återstår fortfarande att se.. Kommer ju hungra ihjäl!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0