Söndagsångest

Idag har jag verkligen haft den såkallade "söndagsångesten".. Vaknade strax innan elva imorse och efter det så har jag bara spenderat min dag i sängen och i badrummet. Har inte ens gått ut idag, illa haha.. Men men. Har iallafall haft ett skönt lov som till mestadels spenderades hemma med familjen. Jag umgicks med vänner endast 3/10 dagar så jaa.. Blev alltså väldigt lugnt för min del som ni kanske förstår, haha! Fast det kan ju också vara skönt ibland :) imorgon börjar ju som sagt skolan och jag längtar verkligen inte... Back to hell. 😫🔫

 



Bild 1: Nerbäddad i sängen framför tvn.
Bild 2: Mamma kom in med frukost/lunch på sängen till mig. Gulligaste :)
Bild 3: Min bebiskatt.
 Bild 4: Lucas (min bror) kom hem ifrån Spanien ikväll.. Ni kan ju gissa vilken arm som är min hehe #blekis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0