Pigg

Idag har varit en lång och ganska lugn dag. Jag började morgonen med ett gympass och åt sedan skollunchen som var helt ok, köttbullar och makaroner går ju alltid ner, haha. Hade bara 1 lektion på hela dagen pga att de andra blev inställda.. Kändes ju rätt onödigt samtidigt som det var skönt. När jag kom hem så hade jag egentligen planer men orkade verkligen inte göra någonting så jag la mig i sängen nerbäddad framför tvn och somnade nästan på en gång. Sov från halv två till halv sex... Lär ju inte kunna sova inatt haha! Men men, skönt med lite sömn iallafall. Nu ska jag läsa klart en bok som vi har i Svenskan och efter det iallafall försöka sova. Peace


Alla hjärtans dag snart då... Hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0