Keeping up with the Kardashians

Rubriken - igår ******* jag ner alla säsonger utav "Keeping up with the Kardashians" och har legat bänkad framför det ända tills nu, så underhållande haha! Det bästa med serier är att man alltid fastnar så lätt i dem och bara vill se mer och mer!

Idag har jag bara varit hemma pga huvudvärk och illamående. Känner mig dock mycket bättre nu så imorgon blir det skola för min del då vi har samhällskunskapsprov om arbetslivet. Eftersom samhällskunskap enligt mig är ett utav de bästa ämnena i skolan så kommer det nog att gå mer än bra. Tycker att det är så intressant! Imorgon är det även fredag och kvällen spenderas nog förmodligen både hemma och på gymmet. Likaså lördag. Haha.. Har börjat bli lite tråkig på sista tiden känner jag.. Stannar oftast hemma och när jag väl drar någonstans så kommer jag hem vid elva, halv tolv tiden.. Men jag känner inget alls sug för att festa eller umgås med för mycket folk längre. Jag har det mycket trevligare och mysigare hemma med min familj faktiskt. Fast det är väl så det är, ibland växer man upp fortare än vad man trodde att man skulle göra (i detta fall, lite FÖR fort kanske haha). Ska fortsätta kolla lite på serien nu och därefter sova. Godnatt! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0