HUNGRY

Hello hello. Måndag idag då, snart tisdag.. Längtar redan tills nästa lov men det är ju om ca en månad så det är väl bara att kämpa på I guess. Det har gått väldigt bra för mig hittills så varför inte bara fortsätta på det viset helt enkelt.. :) Imorse hade jag tandläkartid vilket resulterade till att jag inte fick äta/dricka någonting på ett tag.. Självklart missade jag lunchen i skolan också, kul.. Såfort jag kom hem så värmde jag på en panpizza och kollade därefter på två väldigt bra filmer! Runt sju tiden så mötte jag upp Emmy och vi begav oss mot gymmet. Jobbigt! När jag kom hem så var det första jag gjorde och ta mig en varm dusch, skönt!! Frös förf*n ihjäl. Tog mig sedan igenom lite plugg och här ligger jag nu. Nerbäddad i sängen framför datorn, standard.. Hungrar verkligen ihjäl med tanke på att den där pizzan är det enda jag har ätit idag!! Vill bara äta allt onyttigt i världen just nu men vill man vara fin så får man lida pin, bara att stå ut. Nu ska jag sova så vi hörs imorgon! Ciao :)


Haha mobbad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0