Monday, October 29

Hello på er. Har inte bloggat på hela helgen så tyckte det var dags nu! I fredags var det fest som gällde, hade riktigt kul men körde lite för hårt antar jag haha.. Dagen därpå vaknade jag upp med den värsta bakfyllan jag någonsin haft, helt sjukt.. Sedan på kvällen var vi lite överallt o träffade nästan bara på sjuka människor! Fyfan. Igår (söndag) så tog jag det lugnt hela dagen men senare på kvällen så träffade jag A och vi tog det bara lugnt o åt o kollade solsidan, mysigt haha! :) Idag är det måndag o jag ska strax iväg o luncha någonstans med mina föräldrar. Senare ikväll ska jag o Emma bara ta det lugnt o ha filmkväll, äta gott o även basta. Behövligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0